SILO-DESIGN – En dansk kulgrill verdensnyhed | Grilltips.dk
Hvad sker der, når en dygtig arkitekt møder en producent med sans for design? Der opstår en fælles interesse for at skabe noget nyt og spændende, og det er lige præcist hvad Tue T. Elskær og producent Thomas Larner, har gjort. Sammen har de blandt andet udviklet en ny type grill!
Sponsoreret indlæg – skrevet i samarbejde med en ekstern leverandør
Selvom dette er et sponsoreret indlæg, skal der ikke herske tvivl om at vi er ÆGTE tilfreds med produktet eller virksomheden som vi skriver om. Vi ville ALDRIG omtale eller anbefale et produkt vi ikke kunne stå inde for.
SILO-DESIGN – Nu er den her
Det er sjældent, at der kommer noget helt nyt og revolutionerende på grill-markedet. Vi ved efterhånden hvordan en grill skal se ud, og hvilke funktioner den skal have…indtil nu. Den nye grill fra SILO-DESIGN skiller sig meget ud fra mængden, og det er både smart, praktisk og funktionelt.
Se hele udvalget af SILO-DESIGN grill her >>
Med inspiration fra Japan
Med inspiration fra blandt andre sine mange rejser til Japan, har Tue T. Elskær designet en grill, med kulkurv i midten, hvilket giver mulighed for at grille oprejst, på begge sider af grillen, og dermed udnytte varmen optimalt, samtidig med at man kan grille med væsentlig færre kul end normalt. Samtidig påvirkes maden ikke af røgen fra kullene, de røgen stiger opad, mens maden tilbederes på siderne af kulkurven. Dertil kommer en smart topplade, der kan benyttes til både køb, grønsager og brød.
Mange anvendelsesmuligheder
Den nye grill fra SILO-DESIGN har mange spændende anvendelsesmuligheder, og egner sig særligt godt til at medbringe på farten. Den kan stå på et havebord, uden at varmen skader bordet, og den er derfor også ideel på camping, skovturen eller på båden, hvor en traditionel grill kan lave skader, hvis uheldet er ude.
Stor opmærksomhed fra udlandet
Tue T. Elskær og Thomas Larners evne til at tænke anderledes, har allerede givet pote, blandt andet ved messen Maison&Objet i januar 2017, hvor grillen fik stor opmærksomhed, og endte med at blive solgt ind til 23 lande. Samtidig gav alt denne opmærksomhed en V.I.P invitation til HOMI-messen i Milano, september 2017, så man må sige at Tue og Thomas har fået godt vind i sejlene, med deres nye, revolutionerende grill.